• 8 veckor och en dag

    Exakt så gammal är han idag. Vår lilla son.

    Exakt så lång tid har det tagit för mig att vilja blogga. Jag undrar om det någonsin kommer att bli som förut. Jag tror inte det. Behovet av att ordbajsa på nätet finns inte riktigt kvar. Den lediga tiden och energin går till så mycket annat.

    Idag har jag till exempel planer på att sy färdigt julgardiner till köket, fixa tack kort till alla som uppvaktat vår bebis, baka lussekatter & kolla på "Heroes".

    Kassie är tillbaka. Länge leve bloggen.
    2007-11-21 @ 09:45:56
    Kommentarer
    Postat av: Anonym ?

    inget,,

    2011-03-06 @ 15:00:14
    Postat av: Anonym ?

    inget,,

    2011-03-06 @ 15:00:18

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback