• 85.2 kg = – 0.5 kg

    2010/08/20

    Host och snörvel! Vad duktig jag är. Såhär lite har jag inte vägt på över tio år. Jag kom precis till insikt om att jag måste befinna mig på ännu ett platå. Det känns som om jag legat runt 85 kg hur länge som helst nu. När jag blir frisk ska jag göra ett ryck och försöka komma över platån. Jag vet att det går och känner mig lite bortskämd med att tappa stora summor. – 1 kg känns hur mycket som helst nu, men de gånger jag gick ner 1 kg tog jag det förgivet.

    Alla ni som kämpar med vikten, heja er. Glöm inte bort att huvudsaken är att må bra. Tänk långsiktigt. Det handlar inte om att bränna av tio kg för att bli snygg och för att det är roligt. Det handlar om att nå en hälsosam vikt och att må bra för resten av livet.

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback