• Am I turning into a in love ring???

    (Läs Kärring...)

    När jag traskade hem höll de på att rigga upp en scen och de spärrade av vägen. Jag gick fram till han som såg mest ansvarig ut och lade på mig en sådan där äckligt frågvis/näsvis/kärringaktig röst:

    - Jaha, vad händer här då?
    - Vi riggar för midnattsloppet.
    - Jaså, det är inatt. Där ser
    man. Lite nyfiken blir man ju.

    Sen traskade jag in genom porten. Varning, varning. Jag är 26 år gammal. Man får inte ha en sådan attityd. Oavsett hur höggravid man är.

    Hur som helst så håller midnattsloppet på för fullt. De spelar eurodisco musik och gatorna kryllar av svettiga joggare i röda t-shirts. Det ser ut såhär.

    image659
    2007-08-18 @ 23:01:46
    Kommentarer
    Postat av: vifsla

    När du börjar lägga dej i vad folk handlar genom att ogenerat stirra ner i främlingars vagnar på ica och fråga

    "jaha vad ska ni ha till middag i dag då?"

    då vet du att det har gått för långt.

    2010-10-20 @ 22:20:51
    URL: http://www.welest.blogspot.com

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback