• Att välja mäklare

    Snart ska jag sälja min lägenhet. Det känns nästan läskligare än när jag köpte den. Jag verkligen avskyr slickade mäklare och vill verkligen inte att en sådan ska sälja åt mig.

    Häromdagen ringde jag till 14 olika mäklare för att fråga vad de tror att jag kan få ut för lägenheten osv. Priserna är snuskigt höga och har stigit med många tusenlappar per kvadratmeter sedan jag köpte för tre år sedan.

    Tanken vara att min älskade fru som hyr av mig just nu skulle köpa, men bara de sista månaderna har marknadsvärdet ökat till den grad att det blir svårt att avgöra hur mycket den ska gå för. Lägenheten ska mäklas ut och jag hoppas får ut så mycket det går på försäljningen.

    Vi kommer bo kvar i älsklingens lägenhet tills vidare.

    2007-05-18 @ 09:26:16
    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback