• Bebiskläder från Fresh Milk

    image552
    image553
    image554

    Jag funderar på att beställa dessa tre plag från Fresh Milk. Känns kanske som att det är lite tidigt att börja köpa bebisprylar. Det är ju trots allt 4 månader kvar tills Bebbe kommer. Men om man hittar något man verkligen vill ha spelar det väl ingen roll?

    Man kan ju vara skrockfull och tycka att man inte ska köpa något förrens barnet är fött, men jag tror inte att det påverkar mitt barns överlevnad hurvida jag har shoppat kläder före förlossningen eller inte. Jag tror inte heller att jag skulle bli mindre ledsen över ett förlorat barn, bara för att det ligger barnkläder i garderoben. I värsta fall får man ju ge bort det.

    Hursomhelst är det kul att kolla vad som finns. Jag har precis börjar botanisera mig i "babypryl-träsket" och tro mig. Det är ett träsk som heter duga. Dock ett väldigt underhållande träsk.
    2007-05-16 @ 14:10:26
    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback