• Dagen Efter

    Huvudet ömmar
    Jag vaknar upp ur mina drömmar
    Igår var jag fin
    Tänker tillbaka, det ger mig ett flin

    Rödvinsfärgade läppar
    I mitt huvud 1000 käppar
    De slår, bankar och rör runt
    53 åriga gubbar är strunt

    Mystisk, hal som en ål
    dök han upp, utbringade en skål
    han ville hångla, utan att krångla
    Han var en gammal man
    som ville bevisa att han kan

    Torr som en stubbe
    Tee charmade en annan gubbe
    Du är fin, vill du ha en puss?
    Nej tack, men en tuss
    Av håret på din ljuvliga bringa
    För dig du sköna man skulle jag springa
    1000 mil och lite till.
    Säg mig kära gubbe, jag undrar om du vill?
    Äta pasta Carbonara en kväll.
    Jag är jättesnäll.

    Låt oss skåla, låt oss vråla.
    Kvällen är ung och du är kung.
    2007-05-16 @ 08:57:41
    Kommentarer
    Postat av: Lenita

    ÅÅH VILKEN MYSIG BLOGG!OCH JÄTTE FIN DESIGN HON FIXADE ÅT DEJ =))

    hA EN BRA DAG MVH LENITA


    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback