• Dagens bekännelse

    image783

    - Älskling... Jag måste berätta en sak, som känns lite dum.
    - Vad?
    - Det började redan igår. Jag satt på bussen och den stannade till precis utanför en boutique. I dockan i skylten bar en jättesnygg klänning. Jag bestämde mig för att gå dit och prova den idag.
    - Okej...
    - Den satt lite för tight. Jag måste gå ner 10 kg för att kunna ha den.
    - Jaha...
    - Den var jäkligt dyr också...
    - Okej...
    - Medan jag funderade på hur jag skulle göra, hittade jag en annan fin klänning. Den passade perfekt och satt fint. Det slutade med att jag köpte båda.

    3500 kr fattigare är jag nu riktigt motiverad till att bränna lite fettdepåer. Till sommaren ska jag kunna ha min fina klänning på mig. Nu ligger den längst fram i min garderob,  inslagen i ett vackert paket.  Butiken heter "Älskling" och ligger på Timmermansgatan.
    2007-11-21 @ 19:37:36
    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback