• Dagens Inköp

    - Hej. Jag ringde tidigare idag och lade undan en mp3-spelare. Här är bokningsnumret.
    - Ööööhhhh, öööööhhhh, ööööhhhh... Det måste blivit något fel. Den finns inte kvar.
    - Okej. Det var ju lite märkligt. Det fanns liksom en anledning till att jag ringde. Jag ska föda barn vilken dag som helst och lite svårt för att ta mig. Hade ni inte haft den hade jag inte åkt hit.
    - Öööööhhhh, ööööhhh... Näääähhhh...
    - Du får gärna erbjuda mig en likvärdig spelare för samma pris.
    - Aaaaaa... Du kan få köpa den här...
    - Det blir jättebra. Tack.
    - Lycka till med bebisen.
    - Tack.

    Istället för en Philips fick jag köpa en Logic. Den hade fler funktioner och kostade egentligen 699 kr. Kors i taket. El Giganten lade två fingrar i kors och ägnade sig åt service. Det tackar vi för.

    image770
    2007-09-13 @ 13:47:33
    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback