• Dagens sting av bitterhet

    Skitfan.

    Jag måste ner till Tysksvenska handelskammaren och hämta ut ett arbetsgivarintyg. Det var inte där jag jobbade men det var handelskammaren som betalde ut mina löner eftersom jag var anställdt av ett danskt företag. Mitt gamla jobb där jag fick sparken för att jag var gravid.

    Jag har sagt det förr och jag säger det igen. Hat är ett väldigt starkt ord, men jag hatar min gamla kukchef Sören. Sören med översittarattityden och den självgoda leendet. I HATE HIM.

    Lyckligtvis är han en danskjävel och bor i Köpenhamn så förhoppningsvis lär jag aldrig mer stöta på honom i detta livet. Jag tror på karma och känner mig trygg i vetskapen om att han kommer få sitt straff för att han är en usel människa.
    2007-08-22 @ 13:05:59
    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback