• Days like this

    Vaknade med åska i sinnet. Just nu hatar jag hela världen. Märkligt. Grannen borrar i väggen. Jag undrar vad fasen han eller hon pysslar med. Det upphör ju aldrig. Grannen har roat sig med att borra i väggen till och från i flera dagar nu. Jag orkar inte med det. Det känns som om han eller hon är på väg att borra sig in i vår lägenhet.

    Jag äter mellanfil med råghavrefras. Vanliga havrefras är mycket godare. Varför ska allt vara så fibrigt och nyttigt nuförtiden?

    Högtalarna pumpar ut chilloutmusik på ganska hög volym. Jag vet inte om det är bra eller dåligt för mitt sinne just nu. Kanske ska sätta på något lugnande istället.

    Jag överväger att äta upp mina puffar och sedan krypa ner och dra täcket över huvudet igen.
    2007-09-18 @ 10:17:57
    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback