• Den fantastiska kroppen

    Det händer så mycket skumma grejer med kroppen. Livmodern växer så den knakar. Om jag trycker fingrarna strax ovanför naveln så känner jag den. Den känns hur stor som helst.

    Igår när jag satt och självtorkade efter att ha duschat tittade jag ner på mina bröst och såg ett vitt dammkorn på ena bröstvårtan. Jag skulle borsta bort den och då insåg jag att det var en liten mjölkdroppe. Galet. Jag började klämma och visst pressades det ut fukt. Inte särskilt mycket, men det syntes och drog jag fingret så var det fuktigt. Jag ringde till älsklingen.

    - Det har börjat komma mjölk i brösten!
    - Vad bra, då vet vi att det alltid kommer finnas hemma.

    Känns helmysko, men samtidigt oroligt häftigt.

    image537



    2007-05-15 @ 11:04:01
    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback