• Den rätta skrutta-runt-tekniken...

    ... har infunnit sig. Jag trivs hur bra som helst med att inte göra någonting om dagarna. Visst gör jag saker. Jag bloggar, läser, syr, stickar, sover, rakar benen, noppar ögonbryn, städar och sånt där.

    Jag trodde jag skulle bli rastlös av att gå hemma, men när man väl har lyckats med konststycket att gå ner i varv, observera. Nu menar jag verkligen att gå ner i varv, ja. Har man lyckats med det kommer resten som en dans.

    Tiden flyger iväg och vips är det kväller. Jag njuter av ledigheten och gör som barnmorskan säger att jag ska göra.
    Vila, vila, vila. Tids nog kommer energin att gå åt ändå.
    2007-09-11 @ 12:19:19
    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback