• Det finns så mycket att se fram emot

    Hösten bland annat.

    Livet är underbart. Man vet aldrig vad som händer härnäst. Det känns som om jag just nu befinner mig i ett skönt flow. Allt flyter på. Jag mår bra, älsklingen mår bra, mina vänner mår bra. Hösten är på ingång.

    Jag längtar så otroligt efter hösten. Den friska kylan. Små vackra höststormar. Löv som faller, flyttfågelstreck på himmeln, mörker som faller, blöta löv på marken, regnsmatter mot rutan, tända ljus, stickade tröjor och chailatte alternativt varm choklad.

    Vi hade en jättemysig fika igår. Jos ska flytta hit. Jippie! Em ska flytta norröver, hon ska plugga textildesign. Kära hjärtanes vad jag är stolt över henne. Frugan följde med mig hem efter fikan. Vi planerade resan och pratade om livet samtidigt som jag vek den förbenade tvätten. Känns skönt nu när det är gjort.
    2007-08-17 @ 09:37:50
    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback