• Det handlar om drömmar

    För första gången på tre nätter vaknar jag inte av en röst som säger:

    "Nu är det dags att föda barn." Vilket kändes extremt skönt eftersom den där rösten verkligen får mig att tro att det är dags. Lite smått psykande. Nej, i morse vaknade jag av att jag drömde en annan sjuk dröm.

    Igår kväll kollade vi på den extremt överskattade miniserien "Upp till Kamp". En av killarna i gårdagens avsnitt började skjuta heroin. Honom träffade jag i drömmarnas värld i natt.

    Vi befann oss någonstans i Baltikum. Han satt och injecerade sitt heroin och jag kollade på. Det var jätteläskigt.
    2007-09-11 @ 12:03:52
    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback