• Det känns skönt

    Att vara tillbaka i bloggen. Helt plötsligt så känner jag mig inspirerad att blogga. Jag har precis ätit en god frukost. Om en halvtimma ska jag bege mig till jobbet. Numera jobbar jag tiderna 11-15. Det är överkomligt. Hinner knappt börja förrens jag ska gå hem känns det som.

    Det är bara denna och nästa vecka kvar att jobba, sen ska jag ha 3 veckors sommarlov innan Bebbe kommer. Jag och min underbara fru ska dra på en miniholiday. Först planerade vi en roadtripp till treriksröset. Vi skulle brumma upp till norrland, avnjuta vacker natur, mygg och midnattsol. Men när jag berättade det för folk i min närhet fick jag bassning. Är man höggravid i vecka 37 kan det vara dumt att vara längre än en timma ifrån ett sjukhus. Norrlandstrippen sket sig. Lite synd faktiskt. Det är en stor dröm för mig att åka upp dit. Vi får ta det nästa sommar.

    Förra sommaren var vi i Kroatien och det skulle vara tråkigt att inte dra iväg någonstans. Men så kom vi på att vi kunde "go west". Vi kommer hyra en bil och sikta in oss på västkusten. Det kommer bli hur mysigt som helst. Hoppas att Bebbe väljer att stanna i magen för jag vill ju inte föda ut en göteborgare. Fy fan för sillstrypare.

    image627

    Här sitter jag och suger i mig en god drink. Plötsligt kommer servitören fram och kysser mig i nacken. Hade jag varit singel och ickegravid, då hade vi nog åkt tillbaka till Kroatien i år. Jag menar, det är ju så vackert där. Deras vackra skärgård och allt...
    2007-08-16 @ 10:04:44
    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback