• En så kallad periodare

    Jag gör saker helhjärtat och går verkligen in i projekt med 100% när det väl gäller. Min älskling kallar  mig för den eviga periodaren. Just nu är jag inne i en "steka-pannkakor-period" kombinerat med "jag-vill-bli-bagare-period". Mumma. Finns det något godare än pannkakor och nybakat bröd?

    My lovely wife har lett in mig i bakandets förtrollande värld och frugans recept på brödet vi bakade häromdagen slår allt. She is just as lovely as the bread.

    Ikväll stekte jag pannkakor till mig och min darling. Vi åt det tillsammans med glass och jordgubbssylt. Sen gick vi en kvällspromenad där vi kallade varandra för "tjockis" i var och varannan mening. Fy fan vad feta vi har blivit de senaste 9 månaderna. Jag har lagt på mig 12 kg, han har lagt på sig 6 kg. Snacka om att vara skengravid.

    2007-09-02 @ 23:22:50
    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback