• En sån där konstig bebisdröm

    Jag kan bekräfta rykterna om att gravida kvinnor drömmer mycket och märkligt. Det stämmer åtminstone in på mig. En av de sjukaste drömmarna hade jag inatt.

    Jag befinner mig hemma hos en kompis. Hon har separerat med sin kille och bestämt sig för att åka till USA för att jobba som strippa. Jag sitter på hennes säng och ser på när hon letar efter sina röda lackstövlar som täcker nästan hela låren. Vi småpratar och kommer fram till att jag kanske ska hyra hennes lägenhet under tiden hon är borta.

    Plötsligt får jag värkar och vips föder jag barn. Smärtfritt och allt. Bebben kan inte prata, men visar med sitt kroppsspråk klart och tydligt att det vill tillbaka till magen. Så jag stoppar in bebben i magen igen. Efter ett tag blir jag orolig för att den tagit skada, så jag kollar en datorskärm där det finns övervakningsbilder från magen. då ser jag att det simmar stora fiskar där. En havsorm och en haj. Jag blir livrädd för jag tror att hajen i magen har ätit upp min bebis.

    By the way är min kompis singel och har inget förflutet som strippa.
    2007-06-20 @ 09:00:42
    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback