• En tickande hormonbomb

    I två dagar har jag gått runt och kännt mig som en galen löpande katt. Stundtals har jag varit sjukt sugen på matjessill, stundtals, irriterad, arg, lipfärdig och förkrossad.

    Herregud. Har inte kännt av sådana här hormonsvallningar sen i början av graviditeten. I går kväll snyftade jag ut på älsklingens bröst samtidigt som han strök mitt hår, klappade på mig och pussade på mig. Vi kunde snabbt konstatera att allt har med hormonerna att göra för i vanliga fall skulle jag inte bry mig om följande:

    ♥ Oro över att få dagisplats
    ♥ Var ska vi bo? Lägenhet i stan, hus eller radhus?
    ♥ Varför är jag så glömsk?
    ♥ Imorgon (läs idag) ska vi åka till Småland


    2007-05-18 @ 08:43:35
    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback