• Ett dygn fyllt av tårar?

    Från att älsklingen kom hem i går eftermiddag fram tills nu har jag gråtit nästan konstant. Utan att veta varför. Är detta normalt när man är gravid eller vad är det som händer?

    Jag kan erkänna att jag känner mig en smula pressad, men jag vet ju innerst inne att allt alltid löser sig, så vad är det då som drar igång tårkanalerna?

    Kanske är det en onormalt kraftig hormonattack som utlöst det? Jag vet inte. Stackars älsklingen. Han blir ju ledsen eftersom jag är så himla ledsen. Jag kan ju inte ens förklara vad det är.

    Det är inte så att jag sitter och hulkar och kippar efter luft. Snarare stilsamma tårar som föds och snabbt ilar ner för kinderna. Sådana tårar som man inte kan hålla tillbaka.

    2007-05-24 @ 09:07:29
    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback