• Etta på inköpslistan

    Igår sminkade jag mig för första gången på hela sommaren. Ville göra mig lite fin. Det kändes upplyftande med extravolym ögonfransar. Wow, från att vara vanlig till att närmast likna en dragqueen med grandiösa fransar. Nåväl, kanske inte så farligt, men känslan var att jag kände mig väldigt sminkad.

    Jag funderade på varför jag slutat sminka mig. Well, jag sminkar mig inte så mycket i vanliga fall. Tycker det känns läskigt med rouge och ögonskugga när det är sommar och sol. Såntdär är en höst/vinter/våraktivitet om man inte är ute i svängen dvs.

    Nej, på sommaren använder jag bara läppglans och mascara, möjligvis kajal. Som sagt. Igår kom jag på varför jag inte sminkat mig på hela sommaren och det beror helt enkelt på att mascaran börjar ta slut. Den har blvit lite torr, samt att removern är helt slut.

    Idag är det jag som drar till NK efter jobbet.
    2007-08-17 @ 10:13:09
    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback