• Får det lov att vara en cigarett?

    image787

    I natt drömde jag att jag var ute på krogen. Jag drömde att jag sprang runt med en cigg i handen och letade efter tändare. Efter stund kom jag på mig själv. Jag röker ju inte och ska inte börja röka igen. Aldrig.

    Efter upptäckten gick jag till baren i ett tappert försök att beställa en drink. Det gick mindre bra eftersom jag inte kunde komma på vad den heter. Vaknade av att jag låg och funderade. Har fortfarande inte kommit på namnet... Mina partygener har börjar svika mig.
    2007-11-26 @ 11:29:49
    Kommentarer
    Postat av: Sandra af Munkakvarn

    Hur länge har du varit rökfri nu?

    2011-03-23 @ 18:58:54
    URL: http://munkakvarn.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback