• Farval Nadja!

    Idag har jag varit hos frissan. Solle & Charlie har gatt runt och kallat mig for Nadja sedan i mandags. Igar kvall tog jag mig en ordentlig titt i spegeln och vips foll pusselbitarna pa plats. Slingorna jag gjorde for 2 manader sedan har fatt en rejal utvaxt. Jisses. Vaxer haret snabbare nar man ar pa tjocken?

    Killarna tyckte att jag sag ut som en avdankad Nadja. Eftersom jag ar en apa pa topp kandes det lagom tajmat att ta en paus i stadsvandringen for att agna lite tid at haret idag.

    Nu har jag fargat over mina slingor sa det ar bruna som mitt naturliga har, 3 cm utvaxt forsvann som en vind, inga tarar foll fran min kind.
    2007-05-11 @ 22:27:47
    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback