• Fascination

    Min fascination för vad som händer med min kropp finner inga gränser. Brösten är fortfarande i sisådär samma storlek, en aningens större kanske. Största skillnanden från hur de var innan jag blev gravid är att det går att trycka ut bröstmjölk. Jag finner detta mycket underhållande och brukar alltid pressa ut en skvätt på fingertopparna för att sedan smeta ut den på älsklingen. Han tycker att jag är äcklig. Jag tycker att det är skitkul.

    Fascination nummer två är mina såkallade "Hobbitfötter". Frodo och hans polare har verkligen inget att komma med om de skulle jämföra sina fossingar med mina. Nej, här snackar vi åkta "hobbitfossingar". I våras införskaffade jag mig ett par sköna "crocs". Det hade ju varit roligt att få använda dom någongång. De är ju trots allt sköna att gå i. Icke sa Nicke. Mina fötter har svällt till den grad att "crocsen" blivit för små.

    Magen växer hela tiden, i takt med att bebben blir större, blir även sparkarna av en helt annan karaktär. Ibland får den in perfekta sparkar och då känns det ungefär som att få en elstöt.

    Jag njuter. Det är nu bara 8 veckor kvar. Jag längtar efter vår lilla bebis. Nu fick jag en spark. Livet leker.


    image622


    Ungefär såhär se det ut. Mina fossingar är dock inte lika håriga.



     

    2007-07-25 @ 22:28:11
    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback