• Förra veckan...

    ... hade vi semester. Tillbringade halva veckan hemma i lägenhet. Försökte få ordning på flyttlådor och prylar. Andra halvan var vi ute på det ljuvliga lantstället. Jag älskar det.

    Som vanligt åt vi massor av god mat. Jag plockade blåbär och bakade en smarrig blåbärspaj. Vi badade flera gånger om dagen och njöt av fulla drag.

    En långhelg hägrar och om bara ett par timmar är jag ledig tills på måndag. Planen är att åka söderut och hälsa på syskon och familj i småland. Jag ska dansa en liten soldans och hoppas på att vädergudarna hör mig. Nog för att jag gillar regn, kyla och rusk nu när jag svettas som en gris och är höggravid. Men på min lediga helg när jag har tillgång till sjöar och hav vill jag gärna ha värme.
    2007-07-19 @ 11:59:23
    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback