• Grass widow

    (Gräsänka)

    Hade min darling varit hemma hade vi med största sannolikhet legat och hånglat nu. Men nej då. Här sitter jag och svettas i en garderob, vårt minikontor och darlingen roar sig på annat håll. Imorgon är han hemma och jag misstänker att han kommer vara en smula seg då. Han förvarnade mig innan han åkte hemifrån och sa:

    - På söndag kommer jag nog vara väldigt sugen på pizza.

    Jag tycker det är himla skönt att få vara för mig själv. Jag njuter i fulla drag och det bästa av allt är att jag få längta lite. Nu har de sista löparna sprungit förbi och mannen som har haft hand om microfonen denna afton har tystnat. Med andra ord kanske det är fritt fram för mig att försöka sova.

    2007-08-18 @ 23:18:16
    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback