• Holiday

    Lyckan är gjord.

    Nu väntar 10 lediga dagar på mig och det ska bli så himla skönt med lite semester.

    Imorgon kommer jag bli rik. Ska träffa mäklaren och köparen av min lägenhet, vi ska göra upp den sista betalningen och sedan ska jag lämna över nyckeln till den nya ägaren. Känns lite sorgligt att skiljas från den fina lägenheten, men "all good things comes to a end". Den andra nyckeln till lägenheten ska han få på söndag. Alltså kommer morgondagen och lördagen gå åt till att städa ur min gamla lägenhet.

    Jag och älsklingen ska spendera några dagar på landet ute i skärgården och sen vet jag inte vad som händer. En vecka går ju väldigt snabbt, men jag ska njuta av min ledighet.
    2007-07-05 @ 18:50:28
    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback