• Hur fördriver man 5 veckors ledighet på bästa sätt???

    Kreativiteten flödar. Jag ska vara snäll mot mig själv och njuta av den lediga tiden som börjar redan imorgon.

    Jag fick en gammal symaskin av älsklingens mormor, häromdagen tog jag den första titten. Vips var jag nere i sybutiken och köpte en mönster och lite sytråd. Nu ska jag börja sy barnkläder eller rättare sagt. Nu ska jag lära mig sy och ska träna på att sy barnkläder.

    Saker som måste införskaffas innan detta lilla projekt kan fortsätta:

    ♥ Bra tygsax
    ♥ Krita som markerar ut vart man ska klippa
    ♥ Magnet att lägga nålar på. Helst skulle vilja ha en sån där söt nåldyna som ser ut som kinesiska gubbar som sitter i en ring och håller varandra i händerna.

    Efter ultraljudet imorgon ska jag gå en liten shoppingtur.

    image493
    2007-04-26 @ 21:32:34
    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback