• I natt födde jag barn och hade nästan lesbiskt sex

    Vilken kombination. Drömmar kan vara lite väl dramatiska ibland.

    Förlossningen var smärtsam och tog väldigt lång tid. Tillslut fick läkaren göra ett ingrepp på barnets revben för att få ut det. Det gjorde ont och liknade en splatterfilm i sann "motorsågsmassakern anda".

    I en senare frekvens träffade jag en urläcker tjej och vi började hångla. I drömmen tänkte jag hela tiden på att jag gjorde något, som jag verkligen inte borde. Dels för att jag hade en nyfödd liten bebbe att ta hand och största anledningen för att jag älskar min kille och inte alls vill såra honom.

    Jag undrar varför jag drömde om en sådan hemsk förlossning. Jag hoppas verkligen att det inte var en sanndröm. Jag ser fram emot förlossningen. Att få ligga där och krysta ut barnet. Jag vet att det kommer göra ont, men det är det värt. Jag har aldrig haft några oroskänslor inför förlossningen utan tänker bara glada tankar om det hela. Som sagt, hoppas det inte var en sanndröm.
    2007-08-22 @ 11:56:11
    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback