• I nöd och lust


    Hur kom det sig egentligen att frugan blev min fru? Tja, kort och gott kan vi säga att vi fann varandra nån gång för 20 år sedan.

    Vi var 7 år gamla och hamnade av en slump i samma klass.

    Hyss och bus är bara förnamnet. Under åren har förutsättnngarna påverkat vänskapen positivt. När man blir vuxen får man plötsligt en mycket större värld att leka i. Jag menar, vad är sandlådan jämfört med ett helt jordklot? Nada.

    Innan jag och darling bestämde oss för att flytta ihop, var frugan inneboende hos mig på mina 28 kvadrat i 8 månader. Dessa 8 månder är bland den bästa tiden jag någonsin upplevt. Jag skulle kunna sammanfatta tiden med två ”catfighter” och oändlig glädje.

    Hon är gudmor till M och en alldeles underbar människa.

    På bilden ovan ser ni frugan till vänster och mig till höger. Vi befinner oss i Kroatien.

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback