• Jag smygbloggar

    Tihi... Känner mig riktigt busig här framme i kassan på jobbet. Det är tyst som i graven o nån gång ibland kommer det en kund som vill betala.

    Det är skönt att vara förpassad till att stå i kassan. Machojag som aldrig trodde att jag skulle lida av att vara gravid börjar sakta men säkert få ta del av lite gravidkrämpor. Huuu... Bäckenet är aj-aj-aj. Jag är inte alls den där smidiga, graciösa pinglan jag en gång var. Nej, nu är det andra bullar. Jag tar sats utav bara den är jag ska upp ur sängen, måste liksom gunga mig upp för att det överhuvudtaget ska funka. Väl uppe på fötterna har jag ett kroppsspråk som "Ringaren i Notredam".

    Trots mina krämpor är jag lycklig. Väldans lycklig.
    2007-07-18 @ 17:29:53
    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback