• Kitschigt tyg från Cocktail

    trolltyg

    Fram med symaskinen! Toddo ska få nya gardiner till sitt rum! När jag kom hem med 3,5 meter tyg igår var jag fundersam på vad jag skulle använda det till. Grundtanken från själva inköpet var att det skulle bli gardiner till Toddos rum. Sen kom jag på att jag skulle vilja ha det som gardiner i vårt sovrum.

    Älsklingen och jag har dessvärre helt olika smak. Han är stilren, vit och beige. Jag är kitch, rött och cericerosa. Han tyckte tyget var vedervärdigt och vägrade dom till vårt sovrum. Vilket betyder att Toddo får det till sitt rum. Det kommer bli så himla fint.

    Trollet fick jag med mig hem från Växjötrippen. Det är mitt gamla troll som jag hade när jag var liten. Affektionsvärdet är högt och det blev ett kärt återseende när pappa plockade fram det.

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback