• Kreativiteten personifierad

    Det är jag. Just nu. Det brinner i hjärnan på mig och jag vill starta igång tusen projekt på en gång. Jag har så mycket ideér på roliga saker jag vill göra.

    Jag ska skriva färdigt min bok. Ett litet projekt som jag lekt med i snart ett år. Jag vill designa ett eget tapetmönster, sy ett lapptäcke, måla några fina tavlor till våra fula väggar här hemma.

    Igår pratade jag med en tapetdesigner och fick lite tips och goda råd på hur jag ska gå till väga. Jag vet exakt hur tapeten ska se ut och nu väntar jag bara på att det rätta tillfället att ta tag i projektet ska komma.

    2007-07-05 @ 18:54:48
    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback