• Lägenhetångest

    Sedan en dryg timma tillbaka befinner jag mig i min lägenhet. En lägenhet som jag älskar och som jag aldrig mer kommer flytta bo i. Här finns 95% av mina tillhörigheter. Sakta men säkert flyttar jag mitt bohag till älsklingens lägenhet, som iofs är klassat som mitt hem sedan ett halvår tillbaka.

    Om en timma kommer det komma en mäklare hit. Hon ska kolla på lägenheten och eventuellt hjälpa mig att sälja den. Jag hoppas att jag kommer gilla henne. Jag orkar inte ringa runt och träffa en massa olika mäklare. Usch, tycker att mäklare är jobbiga, slemmiga och jävligt på.

    Jahopp...
    Då var det det här med att sälja då... Jag vill ju självklart få ut det bästa priset. Vilket betyder att jag måste fatta ett antal viktiga beslut.

    Ska jag sälja i befintligt skick eller renovera upp lägenheten?

    Jag ogillar detta projekt väldigt mycket.
    2007-05-22 @ 12:28:19
    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback