• Ma-ma-ma-ma-matjesill

    Mums vilken fröjd för smaklökarna och bebbe i magen. Jag har precis avnjutit två askar matjessill och en kiwi. Känner mig på bra humör efter en helvetesdag på jobbet. Dagen vägrade liksom att ta slut.

    Sedan tre timmar tillbaka befinner jag mig i hemmets lugna vrå. Det första jag gjorde var att kasta mig in i duschen. Helst av allt skulle jag  vilja tappa upp ett iskallt bad överhetted som jag är. Men jag orkarde inte städa ut badkaret. Jag känner mig som den gamla märkliga pappan i filmen "Big Fish". Jag behöver mina dagliga vattenstunder för att överleva.

    Efter duschen stillade jag mitt "Sagan om Isfolket abstinens". Snart ska jag tillbaka till denna sagans värld för jag har blivit missbrukare. Kan liksom inte slita mig. Härligt.
    2007-07-04 @ 22:07:16
    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback