• Mammatrosor

    Det måste vara guds gåva till kvinnan. My lord, det är det skönaste jag haft på mig i hela mitt liv.

    Förra veckan hände något märkligt. Det sa "poff" och plötsligt hade hela jag svällt så mycket att mina vanliga trosor tenderade att bli string. Magen har vuxit hur mycket som helst nu och det är omöjligt att ha normala trosor på sig på ett normalt vis. Troskant över magen går fetbort, troskant nedanför magen gör att trosan får ett eget liv och sakta men säkert börjar letar sig in mellan skinkorna.

    Först trodde jag att trosorna krympt i tvätten. Sex dagar senare, i lördags insåg jag att det inte var trosorna som krympt utan jag som växt. Efter jobbet var det jag som stod på Åhléns City och plockade på mig halva deras lager. Dyrt men så värt det.

    Jag blev helt fashinerad när jag provade dom. Jisses. Troskanten går når över hela magen. Det ser ungefär som om bh:n och trosorna sitter i hop i någon form av dräkt. I love it.
    2007-06-18 @ 08:45:40
    Kommentarer
    Postat av: Johanna

    Love you blog! :D



    Hehe jag älskar mammakläder, alltid mer utrymme för magen och handtagen, värmer magen på vintern och man riskerar inte att vissa stjärtskåran. :p



    Kram

    2010-10-20 @ 14:15:56
    URL: http://salkert.se

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback