• Men så gör alla i Stockholm!!!

    Pappa tittade på mig med skräck i blicken. Eller. Kanske inte riktigt. Jag ska backa bandet…

    Toddo är 2 månader gammal och vi är nere i Växjö för att visa upp underbarnet. Första gången jag har bytt blöja på honom går jag ut till mina föräldrar där följande dialog utspelas:

    - Pappa, jag tror det är stopp i toan.
    - Jaha. Varför då?
    - Jag slängde ner blöjan, men den går inte att spola ner.
    - Vad säger du, har du spolat ner blöjan i toaletten?
    - Ja, så gör jag alltid.
    - Är du inte klok?
    - Men så gör alla i Stockholm.

    Sen började jag skratta och mitt joke avslöjades. Kom att tänka på det när jag läste Ninas inlägg om att spola ner tamponger i toaletten.

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback