• Mucho mucho

    Det händer så mycket saker och jag har känt mig en smula stressad. Antar att det spelar in i mitt helvetiska humör jag haft ett par dygn nu.

    Igår sålde jag min lägenhet. Jag är inte missnöjd men inte heller riktigt nöjd. Jag fick ett bra pris, men kunde fått mycket bättre. En likadan lägenhet såldes idag och gick för 100 000 kr mer. Mäklaren gjorde ju inte allt för mycket för att sälja den, det gick ganska trögt. Men nu är den såld. Jag gjorde trots allt en vinst på 650 000 kr. Känns lite bittert att jag kunde fått 100 000 till, men den som gapar efter mycket...

    Jag ringde mäklaren och hade ett 20 minuters långt samtal med henne om hennes insats. Jag berättade att jag är fruktansvärt besviken på henne. Mer kan jag inte göra.

    En flytt har påbörjats. Sakta men säkert tömms lägenheten på mina prylar och sakta men säkert förvandlas hemmet vi bor i till en förvaringslokal. Det är grejer överallt.

    Det ska bli skönt sen när vi äntligen kommer i ordning.

    2007-06-14 @ 17:17:40
    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback