• Nuvarande Status: Mysig Mumin Mamma

    Livet är underbart. Vädret är halvklart till mulet. Temperaturen i lägenheten har sjunkigt och är nu 24 grader istället för 30. Jag trivs på jobbet. Bebisen växer och frodas. Sparkarna blir kraftigare och det känns som om jag börjar få någorlunda kläm på personligheten som ligger där inne och väntar på att få komma ut.

    Jag tror att det är en han och jag tror att han är ganska cool. Buff, buff... Sparkar lite då och då. Han är inte särskilt vild. Härom natten när jag skulle sova låg han helt stilla, antar att han sov. Jag ville ha lite mysiga godnattspark så jag försökte väcka honom. Jag buffade och tryckte på magen och fy fan vad sur han blev. Kickarna har aldrig varit mer intensiva. Jag längtar efter vårt lilla barn.

    Undrar vad det kommer vara för liten individ som kommer ut. En blandning av mig och min käraste. Det ska bli så spännande. Jag önskar verkligen att barnet är friskt och välmående.
    2007-06-18 @ 09:01:31
    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback