• Ögonen går i kors

    My lord vad trött man kan bli. På en och samma gång. Någon kom och slog mig i huvudet med en hammare. Ja så känns det.

    Hela kvällen har jag hållt på med "boandet i grottan". Jag gillade verkligen det uttrycket. Bordsdukar har sytts upp till förbannelse. Jag har tillverkat två tavlor som ska hänga i köket. Nu ska jag lägga upp ännu en duk, sen får det vara nog. Den första blev jättebra, men det missmatchade när jag hängde upp tavlorna.

    Vi har ingen föda hemma. Snyft. Jag måste bege mig ut och försöka hitta något ärbart. Magen kurrar och blodsockret sjunker snabbare än snabbast. Inte ens en torkad brödskiva finns och det funnits hade det inte funnits något att äta till.

    Bebisen sparkar frenetiskt. Undrar vad den vill. För min överlevnads skull stänger jag nu av datorn och koncentrerar mig på det primära. Äta & sova. (Kanske föda barn.)
    2007-09-11 @ 20:09:08
    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback