• Oh Happy Day

    Visst, det ÄR en lycklig dag trots att många tårar spillts och att bölan/ the drama queen i mig fått mycket plats.

    Vi har varit hos barnmorskan och eftersom bebbe har fixerat sig och sjunkit ner med hela huvudet i mitt bäcken avrådde barnmorska mig bestämt från att lämna Stockholmstrakten. Tydligen kan jag bli mamma när som helst. I eftermiddag om det skulle vara så. Det är ju iofs ett par veckor kvar enligt det beräknade datumet, men eftersom bebbe gjort ett bra förarbete vet man aldrig.

    Hormonstint som jag är började jag störtgråta för att jag och frugan inte kan åka på vår planerade "Go West Tripp". Sen bölade jag för att det är så nära nu. Det är så mycket känslor som far omkring i mig. Allt det här med moderskapet. Vårt lilla barn sparkar i magen och väntar på att få komma ut.

    Hursomhelst har jag och frugan omreviderat. Vi kommer ha en semester tillsammans i Stockholmsområdet. Nu ska vi leta upp något shysst SPA. Där ska vi frottera oss något dygn, sen ska vi ut till Skärgården och njuta. Något kul blir det alltid.

    Idag jobbar jag sista dagen och det kommer förhoppningsvis dröja ett bra tag innan jag börjar jobba igen. Mitt sommarlov börjar idag. Allt är fixat med försäkringskassan. Livet leker och hormonerna likaså.
    2007-08-23 @ 10:17:23
    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback