• Om du undrar...

    ... vad jag gör när jag inte bloggar så kommer här en liten lista.

    ♥ sover
    ♥ läser den mysiga serien "Sagan om Isfolket"
    ♥ simmar
    ♥ jobbar
    ♥ röjer här hemma

    Det var så kul. Igår kom jag på att jag inte bloggat på evigheter, känns det som iallafall. Jag försökte komma på vad jag gjorde istället och de ovanstående punkterna är jag i ett nötskal. Alla som bloggar vet att man har perioder. Tror jag iallafall, sådan är iallafall jag. Just nu är jag i en "anti-blogga-period". Vill bara mysa med magen och min älskling. Fixa ordning i hemmet så gott det går. Tiden räcker liksom inte till.

    Så om du undrar varför det dröjer allt längre mellan mina blogginlägg beror det på att jag har börjat förbereda mig på det kommande moderskapet. Nu är det ju bara 11 veckor kvar tills jag ska bli mamma.
    2007-07-04 @ 11:00:29
    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback