• On my way to the beach

    Tack för den du.

    Pratade tidigare med min vän Solle som lever ett fridfullt liv strax utanför Palma på Mallis. Han hade fått en känsla av att bebben hade ploppat ut, det har den dock inte...

    Han var påväg ner till stranden, det var 35 grader varmt där. Misstolka mig inte. Jag har ju faktiskt lovordat hösten idag och jag är extremt nöjd med att hösten äntligen behagat innfinna sig. Men jag måste erkänna att en del av mitt hjärta alltid kommer förbli hemma hos Solle i Spanien. Solle, Charlie och Kanelen.

    image754

    Jag, Solle & Kanelen har det extremt skönt i Medelhavet. Maj 2007.
    2007-09-09 @ 18:57:26
    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback