• Ordning och oreda

    Sakta men säkert börjar vi komma iordning med våra hem. Vi har bott tillsammans sedan i höstas, men det är först nu vi slår ihop våra boenden. My lord. Mycket skräp är det. Men jag ser faktiskt slutet på det lilla helvetet som rådit i vår bostad och det känns skönt.

    Sedan i fredags har vi ägnat all vår tid till flyttlådor. I lördags flyttade vi ur det sista ur min lägenhet och en stark känsla av separationsångest ilade förbi när jag och frugan stod i den tomma lägenheten.

    Det känns skönt att ha släppt den nu, den nya ägaren flyttade in igår. Jag och min darling fortsätter röjandet. det kommer bli fint.
    2007-07-09 @ 20:18:45
    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback