• Överfallen på Medis

    Har precis kommit hem och är fortfarande helt skakig. Trots att det snart är över två timmar sedan det hände. Jag blev överfallen av en knarkare vid Medborgarplatsen när jag var ute och gick med Karamelle.

    Han sparkade hunden tre gånger, puttade mig och var riktigt jävla hotfull. Det kom tre polisbilar. Den ena plockade in knarkaren, den andra patrullen tröstade och förhörde mig, den tredje patrullen samlade in vittnesmål. Det fanns mycket vittnen. Det var många som kom fram och tröstade mig när jag stod där helt skakig och chockad.

    För första gången i mitt liv har jag blivit överfallen och för första gången i mitt liv har jag fått en chock. Läskigt som fan. Trodde aldrig att jag skulle sluta skaka.

    Skriver mer sen, måste sova.
    2007-09-12 @ 15:36:11
    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback