• Sagan om ett rövhål

    Det var en gång en bajskorv som ville ut. På sin resa genom tarmen fantiserade den om hur fantasiskt det skulle bli med det där omtalade plasket ner i toavattnet. Enligt legenden skulle det gå som ett sus i magen och efter plasket skulle en lång resa i ett magiskt vattenland (mycket bättre en Skaras sommarland) följa.

    Men något gick snett. När ljuset i tunnelns slut uppenbarande sig blev allt plötsligt svart. Hålet stängdes på obestämd tid. Hålinnehavaren misstänker nämligen att ”efter-graviditetes-hemorojder” slagis sig till ro just hos henne. Det gör FANtastiskt ont.

    Sorry för min trista kiss & bajs humor, eller förresten. Det finns ingen humor alls i detta. Bara kalla fakta. Ett faktum där smärtan dämpas om jag skriver ur mig den. För den delen har Toddo lärt sig säga ”bajskorv”. Jag undrar vad det kommer ifrån, jag är helt oskyldig. Jag lovar.

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback