• Saker jag skjutit på

    ♥ Plockat ur diskmaskinen
    ♥ Fotat soffan som ska reklameras
    ♥ Dammtorkat golvet i hallen
    ♥ Ställt in lagad mat i kylen
    ♥ Plockat undan brödrosten
    ♥ Samlat ihop alla mina kläder jag spritt över hela lägenheten
    ♥ Vattnat blommorna
    ♥ Kastat vissna blommor som står i en vas

    Detta ska göras nu, helst innan älsklingen kommer hem. Jag har märkt en viss tendens till inaktivitet. Det känns som om jag har hur mycket tid som helst eftersom jag är ledig, fast det händer ingenting.

    Nu ska jag ta tag i mina punkter, skruva upp volymen och sjunga duett med Bowie.

    2007-05-15 @ 19:05:58
    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback