• Skvaller - Rikard Wolff

    - Är det sant att din kompis ska gifta sig med en 19-åring?
    - Ja, det är nog det.
    - Jäklar, snacka om ålderskillnad.
    - Mmmmm... Han har alltid fallit för unga killar.
    - Men att gifta sig? Det är väl en annan sak att vara kåt och sätta på?
    - Äktenskap är definition. Alla kanske inte ser det på samma sätt.

    image595

    Tydligen är det så att de ska gifta sig. Jag vet att det är gammalt, men jag har just fått det bekräftat av en nära källa. Jag gillar Rikard. Blev kär i hans röst när han var "Scar" i Lejonkungen. Tycker även att han är bra i Änglagårdfilmerna. Jag har pussats med Rikard. Han hade mjuka läppar och skäggstubb. Hoppas att Rikard och hans man blir lyckliga i sitt äktenskap.

    2007-05-25 @ 11:00:11
    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback