• Snart ska jag ta solen i besittning

    Kanelen har roat sig med att jaga flugor. Nu ligger det en dod fluga med 6 ben i luften. Hon tycker den ar dotrist eftersom den inte ror pa sig. Vilken sekund som helst kommer hennes tunga slicka i sig den avlidna flugan.

    Jag har precis atit en god lunch. Kanin med sallad. Nu gav jag mig sjalv ett ordentligt vuxenpoang. Kanin ar en delikatess, inte ett gulligt djur man gosar med. Delikatess var ordet.

    Dagen har spenderats i rygglage. Killarnas soffa ligger etta pa min "Basta soffan lista". Jag laste ut den urusla boken "Djavulsstjarnan -Jo Nesbo", tro mig den var dalig fran borjan till slut. 

    Om en halvtimma kommer killarna hem fran jobbet. Da ska vi ga och bada!
     
    2007-05-09 @ 15:02:48
    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback