• Tänk långsiktigt

    2010/06/24

    Nyjoggad, nybadad, nöjd.

    Jag sprang i 30 minuter och uppskattar det till 4,5 eller 5 km. När jag sprang där på den lilla grusvägen förbi det glittrande vattnet funderade jag på varför jag lyckas med min viktminskning nu. Tidigare har det totalt misslyckats och resulterat i motsatt effekt.

    Skillnaden nu mot hur det tidigare varit är att jag insett att ingenting är omöjligt. Tidigare trodde jag inte att jag kunde gå ner i vikt. En självuppfyllande profetia. Dessutom var jag otålig. Fick jag inget resultat gav jag upp. Nu har jag bestämt mig. Det handlar om att lägga in livsstilen och jag gör det nu.

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback