• "The Perfect Köpa Barnvagns Day"

    I morse trodde jag att jag skulle bli med barnvagn. Hade hittat en fin på blocket. Vi har nu enats om att köpa en begagnad barnvagn.

    Jag släppte av älsklingen på jobbet och bäste norrut. Väl framme visade sig vagnen vara hur skabbig som helst! Huuu. Dessutom var mamman snorkig och nästan på gränsen till otrevlig. Det var gula fläckar i liggdelen som påminde om kattkiss.

    - Vad ofräscht, sa jag. Vad är det?
    - Vatten, det går att tvätta bort.
    - Varför har du inte gjort det då?

    Det blev ingen barnvagn. Men sökandet fortsätter. Det var helt inte meningen att jag skulle ha den vagnen. Sedan ett par timmar tillbaka sitter jag och spanar på blocket. Det är verkligen tidskrävande. Jag vill köpa en barnvagn innan veckan är slut. Nästa vecka ska jag förmodligen lämna ifrån mig min firmabil vilket innebär att jag inte kommer ha lika lätt att åka runt. Så, lika bra att ta vagnen i hornen och sätta igång nu.
    2007-05-28 @ 15:57:35
    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback